Voor de liefhebbers

Voor iedereen die de camino gelopen heeft en nog gaat lopen, stel ik bijgaand graag de pdf beschikbaar van mijn boekje ‘De Camino met me, myself and I’. Omdat ik geleerd heb dat geven zoveel genoegdoening geeft en het bijna Sinterklaas is en de Kerst ook al weer snel voor de deur staat, dit is mijn cadeautje voor jullie. Ik hoop dat jullie er veel leesplezier aan mogen beleven.

boek de camino met me myself and IDecaminometmemyselfandI 4e druk

Over Mijn Camino

Het leven is een grote ontdekkingsreis, gedreven door nieuwsgierigheid naar het onbekende. Om die reden zijn we naar de maan geweest, willen we nog naar Mars en verder. In deze blog beschrijf ik een stukje van mijn ontdekkingsreis in 2012 en 2013 waarin ik de Camino Frances liep. In deze blog vertel ik over mijn eerdere camino en de voorbereidingen voor de komende Camino del Norte in september 2014. Gaat u met mij mee op reis? --------------------------------------------------------------------------- Life is a great journey, driven by curiosity about the unknown. For that reason we went to the moon, we still want to Mars and beyond. In this blog I write about my journey in 2012 and 2013 where I walked the Camino Frances. In this blog I talk about my previous camino and the current preparations for the upcoming Camino del Norte in september 2014. Join me here on this new adventure?
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Voor de liefhebbers

  1. Misha zegt:

    Gewoon lief. Dank je wel.

Geef een reactie

